Poniedziałek, 09 Grudzień 2019 r. ,   Anety, Leokadii, Wiesława
stratrgia lizbońska

Jakość materiałów i jakość polubień

   0


Budowanie profilu na portalu społecznościowym przez firmę nie jest proste, o czym na pewno przekonał się już niejeden przedsiębiorca, który musiał się z tym zmierzyć na własną rękę. Pragnął on stworzyć platformę, dzięki której mógłby docierać do jak największej ilości osób, dyskutować z nimi, zbierać informację zwrotną o swoich produktach i usługach, a także słuchać sugestii wszystkich swoich klientów. Przedsiębiorca liczył też, że ilość klientów będzie rosła. Niestety, przeliczył się, ponieważ ma piękny profil, jest pełen zapału, chce rozmawiać, ale nie ma z kim. Co teraz robić?

Materiały dobrej jakości
Klienci pojawią się sami, jeśli firma istnieje i jest promowana na przykład poprzez SEO, ponieważ będą potrzebowali usług firmy, a jej sprawdzanie na Facebooku to dzisiaj coraz częściej standard działania. Ważne jest, by osoby, które znajdą się już na stronie internetowej na portalu społecznościowym nie tylko chciały chociażby przez moment na niej zostać i dowiedzieć się czegoś o produktach oraz o samej firmie, ale też formalnie polubić fanpage i być z nim związanym.  Konieczne do tego jest zaproponowanie internautom ciekawych i potencjalnie dla nich korzystnych materiałów. Może to być cokolwiek, na przykład testy oferowanych produktów, historie o firmie, dyskusje zupełnie niezależne od tematu i interakcje z ludźmi. Można zrobić konkursy, promocje, cokolwiek. Ludzie to nie zombie, którzy polubią wszystko.

Polubienie dobrej jakości
Wielkim problemem na początku jest zawsze mała ilość osób odwiedzających fanpage. Po prostu nie ma z kim dyskutować i tworzyć społeczności. Należy jednak pamiętać, że kupowanie polubień nie ma tutaj większego sensu, ponieważ poprawi się ilość osób lajkujących, ale jaki tego będzie sens praktyczny? To zależy. Jeśli po prostu skorzysta się z farmy lajków, efekt będzie taki, że fanpage pozostanie pusty. Może osoby odwiedzające minimalnie chętniej będą same zostawiać swoje polubienie, ale trzeba mieć na uwadze, że takie osoby nie przydają się do budowania społeczności. Nigdy ktoś taki nie będzie brał udziału w dyskusjach czy polecał swoim znajomym naszych materiałów. Dobrym rozwiązaniem są specjalne firmy zajmujące się animowaniem realnych działań na portalach społecznościowych, gdzie lajk nie jest tylko efektem działania robota.


Więcej o właściwej budowie profilu na portalu społecznościowym na stronie http://buyfans.pl/


W myśl najnowszych Wytycznych Wspólnoty za głowne cele udoskonalenia reform Strategii Lizbońskiej obrano przede wszystkim: pobudzenie innowacyjności z wykorzystaniem ICToraz zbilansowane korzystanie z zasobów. Powzięto również plan wzrostu i poprawy inwsetycji w sferze B&R.To miało...

Dziś już nie budujemy tak jak kiedyś. Ale czy to źle? Szukamy oszczędności, odrywamy się od stereotypów budowlanych. Wielu z nas nie potrzebuje dziś rozwiązań naszych dziadków. Z całym szacunkiem dla starych domów w dzisiejszych czasach szukamy ekonomicznych rozwiązań. Często...

Unia Europejska  przekazuje fundusze m.in. polskim przedsiębiorcom w ramach kilku programów ramowych. Każdy przedsiębiorca może czerpać korzyści z wzięcia udziału w konkursach, których głównym celem jest właściwe rozdysponowanie dotacji unijnych. Stojąc przed...


©2003-2015