Wtorek, 07 Kwiecień 2020 r. ,   Donata, Rufina
stratrgia lizbońska

Podsumowanie reformy

   6

Podsumowanie Reformy Strategii Lizbońskiej

Czynności reformujące Strategie Lizbońską przyczyniły się w dużej mierze do tego, że zawężono nierealne cele "starej" strategii, takie jak wzrost zatrudnienia czy gospodarczy.

Usystematyzowano, dzięki temu obszary priorytetowe tj. rozwój innowacji, wiedzy, atrakcyjności Krajów Unii.

Chciano pokazać, iż w Europie jest bardzo dużo miejsc do inwestowania, rozwoju przedsiębiorczości i stwarzaniu nowych miejsc pracy, co bezpośrednio znajdowało przełożenie w polityce spójności, tzw. earmarkingu.

Odnowa strategii lizbońskiej stał się bardziej wiarygodnym, realnym narzędziem dla wzrostu. Mocno okrojono wcześniejsze bardzo rozbudowane cele do dwóch podstawowych i najważniejszych.

Osiągnięcia równowagi wzrostu gospodarczego, trwałości wzrostu zatrudnienia. Ścieżka została określona dwuwymiarowo. Zaangażowały się tym razem wszystkie Państwa Członkowskie Unii, w celu wytworzenia optymalnych warunków do efektywnej, zdecydowanej realizacji Strategii, wprowadzając



Numizmatyka jest jedną z najstarszych badań analizujących kolekcje monet, banknotów, żetonów oraz innych powiązanych z tym zagadnieniem obiektów.Niektórzy ludzie mogą się mylić, gdy myślą, że numizmatyka to nic innego jak zbieranie różnego rodzaju waluty. W rzeczywistości...
Pierwsza lekcja, jaką powinni przyswoić początkujący kolekcjonerzy monet to fakt, że w zbieraniu monet numizmatycznych najważniejsze jest to, że powinny być one rzadkie. Im mniej ich w obiegu, tym lepiej. Rozważając, jakie rodzaje monet należy dołączyć do kolekcji, ważne jest nie...
Budowanie profilu na portalu społecznościowym przez firmę nie jest proste, o czym na pewno przekonał się już niejeden przedsiębiorca, który musiał się z tym zmierzyć na własną rękę. Pragnął on stworzyć platformę, dzięki której mógłby docierać do jak największej ilości...



Unia Europejska  przekazuje fundusze m.in. polskim przedsiębiorcom w ramach kilku programów ramowych. Każdy przedsiębiorca może...

Wyjeżdżając poza granice naszego kraju, czy to w celach czysto turystycznych, czy też w jakichkolwiek celach zarobkowych lub innych,...
Budowanie profilu na portalu społecznościowym przez firmę nie jest proste, o czym na pewno przekonał się już niejeden przedsiębiorca,...
©2003-2015