Czwartek, 27 Luty 2020 r. ,   Gagrieli, Anastazji
stratrgia lizbońska

Podsumowanie reformy

   0

Podsumowanie Reformy Strategii Lizbońskiej

Czynności reformujące Strategie Lizbońską przyczyniły się w dużej mierze do tego, że zawężono nierealne cele "starej" strategii, takie jak wzrost zatrudnienia czy gospodarczy.

Usystematyzowano, dzięki temu obszary priorytetowe tj. rozwój innowacji, wiedzy, atrakcyjności Krajów Unii.

Chciano pokazać, iż w Europie jest bardzo dużo miejsc do inwestowania, rozwoju przedsiębiorczości i stwarzaniu nowych miejsc pracy, co bezpośrednio znajdowało przełożenie w polityce spójności, tzw. earmarkingu.

Odnowa strategii lizbońskiej stał się bardziej wiarygodnym, realnym narzędziem dla wzrostu. Mocno okrojono wcześniejsze bardzo rozbudowane cele do dwóch podstawowych i najważniejszych.

Osiągnięcia równowagi wzrostu gospodarczego, trwałości wzrostu zatrudnienia. Ścieżka została określona dwuwymiarowo. Zaangażowały się tym razem wszystkie Państwa Członkowskie Unii, w celu wytworzenia optymalnych warunków do efektywnej, zdecydowanej realizacji Strategii, wprowadzając



Numizmatyka jest świetnym sposobem, aby zarówno zabezpieczyć się przed inflacją i problemami gospodarczymi. Oferuje ona również wątek sentymentalny.

W przeciwieństwie do innych inwestycji, monety można uznać, jako dobro osobiste. Numizmatyka dba o historię i nadaje...

Banknoty, monety, papiery wartościowe oraz inne środki płatnicze.

To wszystko, co kojarzy się nam z terminem pieniądza. Finanse to dziedzina, która określa oraz opisuje takie środki płatnicze. Każdy środek jest inny i każdy ma inną wartość. Wszystko zależy od...

Dziś już nie budujemy tak jak kiedyś. Ale czy to źle? Szukamy oszczędności, odrywamy się od stereotypów budowlanych. Wielu z nas nie potrzebuje dziś rozwiązań naszych dziadków. Z całym szacunkiem dla starych domów w dzisiejszych czasach szukamy ekonomicznych rozwiązań. Często...




Unia Europejska  przekazuje fundusze m.in. polskim przedsiębiorcom w ramach kilku programów ramowych. Każdy przedsiębiorca może...

Wyjeżdżając poza granice naszego kraju, czy to w celach czysto turystycznych, czy też w jakichkolwiek celach zarobkowych lub innych,...
Budowanie profilu na portalu społecznościowym przez firmę nie jest proste, o czym na pewno przekonał się już niejeden przedsiębiorca,...
©2003-2015