Poniedziałek, 10 Sierpień 2020 r. ,   Borysa, Wawrzyńca

Jakość materiałów i jakość polubień

   5


Budowanie profilu na portalu społecznościowym przez firmę nie jest proste, o czym na pewno przekonał się już niejeden przedsiębiorca, który musiał się z tym zmierzyć na własną rękę. Pragnął on stworzyć platformę, dzięki której mógłby docierać do jak największej ilości osób, dyskutować z nimi, zbierać informację zwrotną o swoich produktach i usługach, a także słuchać sugestii wszystkich swoich klientów. Przedsiębiorca liczył też, że ilość klientów będzie rosła. Niestety, przeliczył się, ponieważ ma piękny profil, jest pełen zapału, chce rozmawiać, ale nie ma z kim. Co teraz robić?

Materiały dobrej jakości
Klienci pojawią się sami, jeśli firma istnieje i jest promowana na przykład poprzez SEO, ponieważ będą potrzebowali usług firmy, a jej sprawdzanie na Facebooku to dzisiaj coraz częściej standard działania. Ważne jest, by osoby, które znajdą się już na stronie internetowej na portalu społecznościowym nie tylko chciały chociażby przez moment na niej zostać i dowiedzieć się czegoś o produktach oraz o samej firmie, ale też formalnie polubić fanpage i być z nim związanym.  Konieczne do tego jest zaproponowanie internautom ciekawych i potencjalnie dla nich korzystnych materiałów. Może to być cokolwiek, na przykład testy oferowanych produktów, historie o firmie, dyskusje zupełnie niezależne od tematu i interakcje z ludźmi. Można zrobić konkursy, promocje, cokolwiek. Ludzie to nie zombie, którzy polubią wszystko.

Polubienie dobrej jakości
Wielkim problemem na początku jest zawsze mała ilość osób odwiedzających fanpage. Po prostu nie ma z kim dyskutować i tworzyć społeczności. Należy jednak pamiętać, że kupowanie polubień nie ma tutaj większego sensu, ponieważ poprawi się ilość osób lajkujących, ale jaki tego będzie sens praktyczny? To zależy. Jeśli po prostu skorzysta się z farmy lajków, efekt będzie taki, że fanpage pozostanie pusty. Może osoby odwiedzające minimalnie chętniej będą same zostawiać swoje polubienie, ale trzeba mieć na uwadze, że takie osoby nie przydają się do budowania społeczności. Nigdy ktoś taki nie będzie brał udziału w dyskusjach czy polecał swoim znajomym naszych materiałów. Dobrym rozwiązaniem są specjalne firmy zajmujące się animowaniem realnych działań na portalach społecznościowych, gdzie lajk nie jest tylko efektem działania robota.


Więcej o właściwej budowie profilu na portalu społecznościowym na stronie http://buyfans.pl/


Nieoficjalnie sen o bardzo dynamicznym, prężnym rozwoju gospodarki, technologii Europy w stosunku do USA, został nazwany - Niespełnionymi Marzeniami.

Krajobraz po Strategii Lizbońskiej, który podsumowano ostatecznie w marcu 2010 roku na szczycie Unii Europejskiej.

...
Banknoty, monety, papiery wartościowe oraz inne środki płatnicze.

To wszystko, co kojarzy się nam z terminem pieniądza. Finanse to dziedzina, która określa oraz opisuje takie środki płatnicze. Każdy środek jest inny i każdy ma inną wartość. Wszystko zależy od...

Wrocławskie biuro tłumaczeń Sellecta specjalizuje się w przygotowywaniu dla swoich klientów tłumaczeń zwykłych i przysięgłych opracowywanych zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej. Właścicielem biura jest Tomasz Selecki, tłumacz przysięgły języka niemieckiego, wpisany na listę...



Punkt Tłumaczeń to biuro tłumaczeń prowadzone przez tłumacza Marcina Kwiatkowskiego, mające siedzibę we Wrocławiu. Marcin Kwiatkowski -...
Wrocławskie biuro tłumaczeń Sellecta specjalizuje się w przygotowywaniu dla swoich klientów tłumaczeń zwykłych i przysięgłych...
Niemcy to nasz główny partner handlowy i gospodarczy. Tysiące polskich firm prowadzi interesy z kontrahentami niemieckimi czy też na terenie...
©2003-2015