Wtorek, 02 Czerwiec 2020 r. ,   Erazma, Marianny, Marzeny

Jakość materiałów i jakość polubień

   5


Budowanie profilu na portalu społecznościowym przez firmę nie jest proste, o czym na pewno przekonał się już niejeden przedsiębiorca, który musiał się z tym zmierzyć na własną rękę. Pragnął on stworzyć platformę, dzięki której mógłby docierać do jak największej ilości osób, dyskutować z nimi, zbierać informację zwrotną o swoich produktach i usługach, a także słuchać sugestii wszystkich swoich klientów. Przedsiębiorca liczył też, że ilość klientów będzie rosła. Niestety, przeliczył się, ponieważ ma piękny profil, jest pełen zapału, chce rozmawiać, ale nie ma z kim. Co teraz robić?

Materiały dobrej jakości
Klienci pojawią się sami, jeśli firma istnieje i jest promowana na przykład poprzez SEO, ponieważ będą potrzebowali usług firmy, a jej sprawdzanie na Facebooku to dzisiaj coraz częściej standard działania. Ważne jest, by osoby, które znajdą się już na stronie internetowej na portalu społecznościowym nie tylko chciały chociażby przez moment na niej zostać i dowiedzieć się czegoś o produktach oraz o samej firmie, ale też formalnie polubić fanpage i być z nim związanym.  Konieczne do tego jest zaproponowanie internautom ciekawych i potencjalnie dla nich korzystnych materiałów. Może to być cokolwiek, na przykład testy oferowanych produktów, historie o firmie, dyskusje zupełnie niezależne od tematu i interakcje z ludźmi. Można zrobić konkursy, promocje, cokolwiek. Ludzie to nie zombie, którzy polubią wszystko.

Polubienie dobrej jakości
Wielkim problemem na początku jest zawsze mała ilość osób odwiedzających fanpage. Po prostu nie ma z kim dyskutować i tworzyć społeczności. Należy jednak pamiętać, że kupowanie polubień nie ma tutaj większego sensu, ponieważ poprawi się ilość osób lajkujących, ale jaki tego będzie sens praktyczny? To zależy. Jeśli po prostu skorzysta się z farmy lajków, efekt będzie taki, że fanpage pozostanie pusty. Może osoby odwiedzające minimalnie chętniej będą same zostawiać swoje polubienie, ale trzeba mieć na uwadze, że takie osoby nie przydają się do budowania społeczności. Nigdy ktoś taki nie będzie brał udziału w dyskusjach czy polecał swoim znajomym naszych materiałów. Dobrym rozwiązaniem są specjalne firmy zajmujące się animowaniem realnych działań na portalach społecznościowych, gdzie lajk nie jest tylko efektem działania robota.


Więcej o właściwej budowie profilu na portalu społecznościowym na stronie http://buyfans.pl/


Nieoficjalnie sen o bardzo dynamicznym, prężnym rozwoju gospodarki, technologii Europy w stosunku do USA, został nazwany - Niespełnionymi Marzeniami.

Krajobraz po Strategii Lizbońskiej, który podsumowano ostatecznie w marcu 2010 roku na szczycie Unii Europejskiej.

...
Dobre toalety publiczne przygotowane są tak, aby każdy chciał z nich korzystać. Miejsca te już w niczym nie przypominają dawnych szaletów miejskich, gdyż tego wymagają dzisiejsze standardy. Ogromne znaczenie ma nie tylko to, w jaki sposób przygotowana jest taka toaleta, ale...
Już od 28 lat w połowie września, odbywają się we Francji Europejskie Dni Dziedzictwa Narodowego. Gromadzą one każdego roku do 12 mln pasjonatów tych spotkań. W związku z tym planuje się udostępnienie za darmo 15 tysięcy obiektów turystycznych, najpiękniejszych skarbów Paryża...



Niemcy to nasz główny partner handlowy i gospodarczy. Tysiące polskich firm prowadzi interesy z kontrahentami niemieckimi czy też na terenie...

Unia Europejska  przekazuje fundusze m.in. polskim przedsiębiorcom w ramach kilku programów ramowych. Każdy przedsiębiorca może...

Wyjeżdżając poza granice naszego kraju, czy to w celach czysto turystycznych, czy też w jakichkolwiek celach zarobkowych lub innych,...
©2003-2015