Czwartek, 18 Kwiecień 2024 r. ,   Alicji, Bogusławy

Jakość materiałów i jakość polubień

   2


Budowanie profilu na portalu społecznościowym przez firmę nie jest proste, o czym na pewno przekonał się już niejeden przedsiębiorca, który musiał się z tym zmierzyć na własną rękę. Pragnął on stworzyć platformę, dzięki której mógłby docierać do jak największej ilości osób, dyskutować z nimi, zbierać informację zwrotną o swoich produktach i usługach, a także słuchać sugestii wszystkich swoich klientów. Przedsiębiorca liczył też, że ilość klientów będzie rosła. Niestety, przeliczył się, ponieważ ma piękny profil, jest pełen zapału, chce rozmawiać, ale nie ma z kim. Co teraz robić?

Materiały dobrej jakości
Klienci pojawią się sami, jeśli firma istnieje i jest promowana na przykład poprzez SEO, ponieważ będą potrzebowali usług firmy, a jej sprawdzanie na Facebooku to dzisiaj coraz częściej standard działania. Ważne jest, by osoby, które znajdą się już na stronie internetowej na portalu społecznościowym nie tylko chciały chociażby przez moment na niej zostać i dowiedzieć się czegoś o produktach oraz o samej firmie, ale też formalnie polubić fanpage i być z nim związanym.  Konieczne do tego jest zaproponowanie internautom ciekawych i potencjalnie dla nich korzystnych materiałów. Może to być cokolwiek, na przykład testy oferowanych produktów, historie o firmie, dyskusje zupełnie niezależne od tematu i interakcje z ludźmi. Można zrobić konkursy, promocje, cokolwiek. Ludzie to nie zombie, którzy polubią wszystko.

Polubienie dobrej jakości
Wielkim problemem na początku jest zawsze mała ilość osób odwiedzających fanpage. Po prostu nie ma z kim dyskutować i tworzyć społeczności. Należy jednak pamiętać, że kupowanie polubień nie ma tutaj większego sensu, ponieważ poprawi się ilość osób lajkujących, ale jaki tego będzie sens praktyczny? To zależy. Jeśli po prostu skorzysta się z farmy lajków, efekt będzie taki, że fanpage pozostanie pusty. Może osoby odwiedzające minimalnie chętniej będą same zostawiać swoje polubienie, ale trzeba mieć na uwadze, że takie osoby nie przydają się do budowania społeczności. Nigdy ktoś taki nie będzie brał udziału w dyskusjach czy polecał swoim znajomym naszych materiałów. Dobrym rozwiązaniem są specjalne firmy zajmujące się animowaniem realnych działań na portalach społecznościowych, gdzie lajk nie jest tylko efektem działania robota.


Więcej o właściwej budowie profilu na portalu społecznościowym na stronie http://buyfans.pl/


Po kilku latach od wdrożenia projektu Strategii Lizbońskiej okazało się, iż jej działania są mało efektowne, nieskuteczne, oporne a także pozbawione priorytetów działania. Mało tego skutki jej wprowadzenia spowodowały jeszcze wiekszą lukę rozwojową pomiędzy krajami Członkowskimi...
Posiadanie monet o numizmatycznej wartości ma wiele zalet. Te osoby, które chcą również zająć się zbieraniem monet kolekcjonerskiej klasy, zauważają zapewne, że to często domena wielu bogatych ludzi, a zgromadzone monety, czy znaczki należą z pewnością do ich dóbr prywatnych. Takie...
Europa stoi w obliczu ogromnych wyzwań związanych z ochroną środowiska i walką ze zmianami klimatycznymi. Aby odpowiedzieć na te problemy, Komisja Europejska wprowadziła Europejski Zielony Ład, który jest szeroko zakrojoną strategią mającą na celu transformację Europy w region...



W ostatnich latach migracja zarobkowa stała się istotnym zjawiskiem w ramach Unii Europejskiej. Ludzie z różnych krajów UE wyjeżdżają w...
Unia Europejska od dawna jest zaangażowana w promowanie równości płci i podejmuje wiele działań w tej sferze. Jest to istotny temat, który...
Pandemia COVID-19 mocno dotknęła wszystkie kraje europejskie. Zmagając się z tym nieznanym i nieprzewidywalnym wrogiem, Europa musiała...